zondag 17 mei 2015

Pakketje deel 2

Een paar weken geleden had ik een pakketje van Margo ontvangen met een aantal kaartjes erin die ik nog moest opbouwen. Deze heb ik van de week gemaakt, zelf een vlinder, bloemetjes, takjes en pareltjes toegevoegd. Best nog moeilijk om een beetje een mooie bloementoef te maken.


Welkom Cindy en Bep, leuk dat jullie volger zijn geworden. Voor de allereerste keer in de top 3 terechtgekomen en wel bij WinterWonderland, superleuk.
Gisteren nog wel even flink gebaald, mijn dochter haar fiets gestolen in Terneuzen, waar ze even ging winkelen met een vriendinnetje. Natuurlijk gelijk aangifte gedaan maar of ie ooit nog boven water komt. Eigenlijk ben ik meer verontwaardigd, blijf met je handen van andermans spullen af. 
Straks nog even lekker rondneuzen op jullie blogs, fijne dag nog.

Groetjes Angélique

20 opmerkingen:

  1. Hoi Angelique,
    het is je prima gelukt om een mooie kaart te maken, je bloementoef is mooi geworden en ja..natuurlijk ben je boos, wat vervelend, dat haar fiets gestolen is..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk met dat zachtblauw!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, leuke combinatie van blauw met het dessinpapier! Je bloemetjes staan er ook mooi op (vind ik ook altijd het moeilijkst!).
    Erg voor je dochter (en jullie) dat haar fiets gestolen is. Kan daar zelf ook niet bij dat mensen zoiets doen!
    groetjes, Nancy
    PS proficiat met je top3-plaatsje hé

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOOOH wat baaaalen van die fiets, wat voel je je dan machteloos!!!! Je kaart is beeldig en de bloementoef helemaal mooi!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is leuk hé in een top 3 belanden. Jammer van de fiets van je dochter .... hopelijk duikt hij nog op
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Angelique,

    Je hebt er een mooi kaartje van gemaakt. Mooie bloementoef. Gefeliciteerd met je top 3 plek. Wat vervelend dat de fiets van je dochter gestolen is. Heel erg balen.

    Groertjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is flink balen vd fiets.... Hopen dat aangifte helpt.. Ik las laatst dat veel mensen dit niet snel doen bij een gestolen fiets maar dit juist wel goed is.. Leuke kaart..
    Gefeliciteerd met je top 3.. Leuke bloemen.. groeten miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart! Ik vind die bloemen toeven ook moeilijk daarom gebruik ik ze niet zo vaak

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig je vintage kaart, mooi plaatje en frame ook!
    Ik vind bloementoefjes ook moeilijk hoor, ik vind ze bij anderen met veel bloemetjes mooi en zelf gebruik ik er vaak hooguit maar 3 en dan vind ik het al te druk worden...blijft puzzelen masr het is je goed gelukt!
    Ja, schandalig hë daar sta je dan zonder fiets, weer een heel gedoe en geregel! Laatst hoorde ik dat ze in een bewaakte fietsenstalling bij het spoor zelfs de camerabeelden niet te zien kregen...moesten ze opvragen via het spoor..niet bij de politie...waar zijn we mee bezig! Inderdaad blijf met je handen van andermans spullen af!
    Ucces met het aanschaffen van een andere fiets...wij hebben tegenwoordig van die oude busfietsen.
    Fijne creatieve week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Angelique,
    wat een gaaf kaartje heb je gemaakt. Bijzondere kleurencombinatie.
    En zeker vreselijk balen van die fiets! Heb het ook al een paar keer meegemaakt en je voelt je zo machteloos. Het gaat dan niet eens om het geld, maar mer wat jij zegt: blijf van elkaars spullen af!
    Groetjes en ik hoop dat hij nog boven water komt!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi is blauw met bruin, je kaartje is heel geslaagd! Wat leuk dat je inde top 3 stond, zeker als het de eerste keer is is dat een superleuke ervaring!
    Erg vervelend van de fiets van je dochter, kan me voorstellen dat je daar kwaad over bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart! Mooi van opbouw en mooie spullen gebruikt.
    Gefeliciteerd met je top drie.
    Gatver balen is dat ....fiets gestolen van je dochter. Ze moeten van andermans spullen afblijven. Net wat jij ook schreef!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Angelique je hebt weer een prachtige kaart gemaakt met het pakketje van Margo! De bloementoef is super mooi :) Het blauw en lraft past heel mooi bij elkaar en de vlinders heb je heel leuk verwerkt. Gefeliciteerd met je top 3 notering!!! Wat naar dat je dochters fiets is gestolen! Ik begrijp jouw verontwaardiging helemaal en ik vind ook dat mensen van andermans spullen af moeten blijven.
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ontzettend vervelend dat je dochter haar fiets is gestolen....balen he! Wij hebben het eens gehad met een fiets van onze zoon....en ongeveer zes weken later op het politiebureau gaan kijken.....en daar stond hij!
    Dus wij hadden geluk...dus wie weet over een tijdje als het kijkdag is...wie weet!
    Je kaartje ziet er weer prachtig uit Angelique....leuk om uit een pakketje een kaart te maken.
    Groetjes en sterkte met de fiets,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje!!! Mooi hoor dat blauw en bruin bij elkaar.
    En idd erg vervelend dat de fiets van je dochter gestolen is!! Mensen moeten van andermans spullen afblijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart! De kleurtjes doen het goed bij elkaar.
    Vervelend dat de fiets van je dochter gestolen is. Geeft meteen zo veel gedoe!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ontzettend mooie kaart!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Just gorgeous I love vintage pictures and love the details of the card.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Just gorgeous I love vintage pictures and love the details of the card.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  20. En ben je inmiddels gekalmeerd Angelique?? Ik begrijp je reactie heel goed hoor... Ik ben ook bang dat je niets meer terugziet van die fiets.
    Je kaartje is heel mooi geworden, hopelijk kan je in het freubelen wat frustratie kwijt ;-)

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique